Catatan Popular

Rabu, 8 April 2009

TAHNIAH KEPADA PARTI PAS DAN KEADIALAN

Tahniah kepada parti pas dan keadilam kerana telah memenangi dua kerusi di dua buah bukit.
kepada BN jangan putusasa teruskan usaha untuk merebut kembali kepercayaan rakyat kepada parti yang telah terlalu lama memerintah sehingga terlupa melihat kebawah.
Buat pertama kali SPR dipuji oleh parti pembangkang kerana mereka telah memenagi pilihanraya tiada isu pengundi hantu masing-masing tersenyum penuh rasa kepuasan.
Tetapi masih ada yang menyimpan satu perasaan tidak puas hati apabila ada yang telah hilang deposit,apa yang menghairankan kenapa mereka begitu berani untuk bertanding kerana peluang mereka untuk menang amat lah tipis hanya ALLAH sahaja yang tahu.
Setiap kekalahan dalam pilihan raya maka bedah siasat dilakukan mengapa dan kenapa,masih tidak nampak lagikah kenapa dan kenapa BN kalah pada pilhanraraya yang lalu,berhati hatilah sekarang ini kita telah sampai kezaman manusia telah pandai berfikir ingat jenerasi muda sekarang telah disogok oleh bermacam macam infomasi mereka telah pandai menilai setiap peribadi seorang pemimpin dan setiap pemimpin jangan hanya pandai bercakap sahaja ingatlah ini negara yang memegang demokrasi para pemimpin harus berfikir bagai mana untuk memerintah dengan secara telus.

Tiada ulasan: