Catatan Popular

Khamis, 18 Februari 2010

PERMOHONAN GERAN DITANAH DIKG MELAYIU BIDOR

Orang Kg.Melayu Bidor bergambar beramai-ramai bersama Dato Samsudin

Jamuan

Dato Samsudin sedang memberi ucapan dan penerangan kepada penduduk Kg. mengenai permasalahan mereka dan beliau akan berusaha menyelesaikan masalah penduduk Kg dengan secepat mungkin.bukan nak kata lah masalah Kg Melayu ni sudah lama berlarutan semenjak zaman Dato Azman Mahlan dan sekarang Kg tersebut sudah dimasukan air dan jalan,semoga impian penduduk Kg tersebut untuk mendapat geran dan kemudahan asas akan tercapai.





Penduduk Kampung yang menghadiri perjumpaan bersama Dato Samsudin lebih 50 orang yang menghadiri perjumpaan bersama Dato Samsudin dan wakil dari Jabatan Tanah dan dari TNB semoga apa yang dilaung laungkan oleh kerajaan akan menjadi kenyataan.


















Rumah-rumah yang sedang dibina,ada yang sudah siap ada yang separuh siap ada yang lansung tak siap-siap dan banyak rumah-rumah yang terbengkalai, mungkin tak cukup modal,diharap ujudnya satu perkampungan yang cantik dan tersusun diperkampungan ini.
















1 ulasan:

ju berkata...

Cakap boleh le deme ni lim,dan bertahun berjanjinya,dari tak tuko kerajaan sampe dah tuko,lepas tu dah kene rampas balik masih camtu juge,kalau nak buat sembang masuk surat kabo nak cari glamour boleh le puak2 ni.

Turun le yb2 deme bila time ni,yg dewan simpang 3 yg tak boleh org guna tu tak pulak nak heboh....