Catatan Popular

Jumaat, 19 Februari 2010

ANWAR DAN AMERIKA

Dato Seri Anwar Ibrahim dan Amerika tidak dapat dipisahkan walau dari sudut apa pun baik dari segi politik dan masalah peribadi beliau,kenapa beliau begitu bergantung dengan orang luar dan kenapa belau begitu tertekan adakah beliau memang melakukan perbuatan keji tersebut?.
Apa yang bagus pada Amerika itu..bagi saya Amerika tak ubah seperti DAJAL pembohong besar cakap berbelit-belit seperti ular,kes Israel bunuh dan sembelih warga Plasten pun tak dapat nak kawal ada hati nak mencampuri urusan negara orang.
Negara yang dikuasai secara kekerasan seperti Agafnistan dan Iraq menujukan bahawa Amerika memang ada agenda tertentu dengan bertopengkan keadilan sedunia,mereka ini memang pandai bermuka-muka musang berbulu ayam munafik dan hipokrit itulah perangai Amerika dan mereka akan menolong sesiapa sahaja yang inginkan bantuan asalkan mereka dapat apa yang mereka hendak.
Baru-baru ini 50 pengubal undang-undang meminta Austarlia meminta Malaysia menggugurkan pertuduhan terhadap Dato Anwar,siapa mereka ini adil sangatkah kehakiman diNegara mereka hingga mereka mencampuri urusan kehakiman negara lain,rakyat sendiripun ada yang terpinggir dan melarat.
Begitulah sikap Amerika,dan mereka terlalu mengambil berat kes Dato Anwar adakah mereka ada agenda tertentu?.....tak siapa yang tahu dan apa bila rakyat mula merasa was-was dan kurang senang dengan campur tangan ini maka tanda-tanda PKR akan rebah akan menjadi kenyataan.

Tiada ulasan: