Catatan Popular

Ahad, 8 Februari 2009

AKU DAN KEHIDUPAN

Aku dipasar raya di shah alam sudah lama aku tinggal kan shah alam selepas aku berhenti di sebuah kilang di batu tiga (CPTM) telah banyak perubahan berlaku disini






Ini anak saudara aku mohd Hanif nama nya,sedang membuat periktikal dekat MAJLIS DAERAH TAPAH ,gambar ini diambil semasa kami pergi keShah Alam pada bulan lepas.

















He he ini lah perkerjaan ku seorang pembantu kedai menjual santan,perkerjaan ku seawal jam 3pagi hanya kehidupan ku amat memuaskan alhamdulilah.







santan Rm5.50 sekg



1 ulasan:

MSOM berkata...

Blog sdra semakin menarik nampaknya. Saya doakan sdra suatu masa akan menjadi usahawan yang berjaya. Timbalah pengalaman sebanyak2nya.
Mungkin menjadi pengusaha makanan tradisional kita seperti dodol dsb. Di Melaka, Jutawan Dodol adalah seorang berbangsa Cina. Jadi, siapa kata makanan kita tidak boleh diglobalkan? Saya bercerita tentang dodol, kerana santan telah menjadi mainan sdra sekarang.Di Batu Pahat ini telah lahir ramai hartawan hasil daripada mengusahakan kilang makanan tradisional. Dan mungkin sdra ada terdengar iklannya dalam beberapa radio swasta
swasta kebelakangan ini. Contohnya Salleh Food, Azhar Food. Jika ada masa saya akan memasukkan gambar kilang mereka dalam blog saya (tunggu ada kesempatan!!!). Selamat maju jaya.